Klachten en garanties
Heeft u een klacht over een artikel dat u online heeft gekocht? In dat geval raden wij u aan om met het artikel en de factuur naar één van onze Mondiales winkels te gaan. Ter plekke kan één van onze medewerkers direct uw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.
Als u een klacht heeft binnen de zichttermijn (14 dagen) dan kunt u uw webshopbestelling terugsturen.
Geef dan op het formulier duidelijk aan dat het om een klacht gaat en of u het artikel opnieuw wenst te ontvangen.
De verzendkosten voor de nieuwe bestelling als de retourkosten voor de klacht zijn voor rekening van Mondiales Schoenen, neem gerust contact met ons op voor een retouretiket.
In geval van klachten over artikelen die niet via de webshop zijn besteld, kunt u alleen terecht in een van onze Mondiales schoenenwinkels.
Voor artikelen die u online gekocht heeft kunt u ook een klacht indienen via onze klantenservice.
Stuur een e-mail naar onze klantenservice (webshop@mondiales.nl).
Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. U ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoordt van een van onze medewerkers per e-mail of per telefoon.
Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice.
U kunt uw klacht per mail sturen naar webshop@mondiales.nl . Uw klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld.
Mondiales Schoenen biedt 6 maanden garantie op online aankopen. Klachten die we niet vergoeden zijn:
- Slijtage van de zolen bij veelvuldig gebruik
- Slijtage van de hakken
- Kale neuzen
- Het loslaten en verliezen van pailetten, steentjes en kraaltjes
- Op alle slijtage van buitenaf
- Let op: gekleurde binnenvoeringen kunnen afgeven. Dit is het gevolg van eigentijdse milieuregels bij het looien en het verven van het leer.
Heeft u een andere vraag over klachten en garanties? Neem dan gerust contact met ons op.